- Doktor Öğretim Üyesi Ön Değerlendirme Jüri Raporu
- Doktor Öğretim Üyesi Süre Uzatımı Dilekçe Örneği
- Araştırma Görevlisi ve Öğretim Görevlisi Süre Uzatımı Dilekçe Örneği ve Faaliyet Raporu
- Ders Değişikliği İstek Formu
- Lisans ve Uzmanlık Eğitimi Ek Ders Yükü Çizelgesi Formu
- Personel E-Posta Başvuru Formu
- İMÜ Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi Çalışan Sağlık Personelinin Medeniyet Uzantılı Mail Talep Formu
- Avesis Başvuru Formu
- Web Sayfası İçerik Yayın Formu
- Kefalet Senedi (Yurt Dışı Görevlendirme)
Fakültemiz Kadrosuna ilk Defa Ataması Yapılan Akademik Personelimizin Göreve Başlamak için İstenilen Formlara Aşağıdan Ulaşabilirsiniz.
- Adres Beyan İletişim Bilgi Formu
- Aile Durumu Bildirimi
- BES Formu
- Avesis Başvuru Formu
- Kurumsal E-mail Formu
Akademik personelden Fakültemiz kadrosunda göreve başlama işlemleri ile ilgili olarak Fakültemiz Büro Personeli Hatice Çiçek YILMAZ'dan bilgi alabilirsiniz.
Telefon: 0216 280 2815
e-posta: hatice.yilmaz@medeniyet.edu.tr
Not: PANDEMİ nedeniyle uzaktan ve dönüşümlü çalışılan dönemlerde yukarıda istenilen belgeleri eksiksiz imzalı olarak taratarak “ imutipfakultesi@medeniyet.edu.tr” e-posta adresine göndermeniz durumunda göreve başlama süreciniz başlatılacaktır.